Gdynia Design Days

dnia

Wystawa In motion zaprezentowała produkty i rozwiązania dostosowane do współczesnego dynamicznego trybu życia. Prezentowane przedmioty charakteryzował łatwy montaż, demontaż, transport i przechowywanie, lekkość, niewielkie gabaryty, minimalizm, ergonomia. Na wystawie Irrational Times, inspirowanej wzajemnymi wpływami kultury słowiańskiej i skandynawskiej, można było zobaczyć obiekty łączące dawne techniki rzemieślnicze z nowoczesnymi technologiami produkcji, np. drukiem 3D.

Każda twórczość funkcjonuje dzisiaj w ścisłym związku z aspektami biznesowym. Dlatego w tym roku znaczna część festiwalowych wydarzeń organizowana była z myślą o łączeniu branży projektowej z biznesem. O tym jak osiągnąć przewagę konkurencyjną dzięki designowi można było porozmawiać ze znakomitymi ekspertami podczas warsztatów Design Językiem Biznesu.

Dopełnieniem wydarzenia było Design Safari – warsztat i wycieczka poznawcza, która pozwoliła zobaczyć oraz doświadczyć usługi, produkty i przestrzenie z punktu widzenia odbiorcy. W ramach warsztatów Odzyskać pamięć –  starano się wspólnie określić cele, strategie działania oraz wartości pozwalające na funkcjonowanie biznesu w branży kreatywnej. Dla przedsiębiorców z sektorów kreatywnych, stawiających swoje pierwsze kroki w prowadzeniu firmy, przygotowany został cykl Stwórz i Sprzedaj – praktyczny panel szkoleniowy z zakresu biznesu, marketingu i sprzedaży. Na warsztatach DESIGNuj swój pomysł na biznes mówiono o tym, jak przejść od pomysłu do realizacji, aby zapewnić mu rynkowe powodzenie.